lauantai 26. lokakuuta 2013

261013

Tällä hetkellä kuvien ottaminen on jäänyt aika lailla vähemmälle, joten ajattelin sen sijaan kirjoitella tänne vähän, sehän ettei kuvia tule ei tarkoita etteikö elämässäni tapahtuisi mitään, päinvastoin tapahtuu liikaa ja mukana on vaikea pysyä. Nämä työviikot ovatkin varmaan pahimpia, koska silloin tuntuu olevan erityisen kiire koko ajan. 
Tänään olen täällä yövuorossa ja ajattelin hieman tutustua kameraani. En ole ikinä lukenut sen käyttöohjeita ja tässä hiljalleen olen vasta ruvennut miettimään sen ominaisuuksia. Ehkäpä joku päivä ostan siihen uuden objektiivin. Samalla pitäisi hieman lukea pääsykokeisiin, minulla nimittäin on ensiviikolla parit pääsykokeet Haaga Heliaan, toivottavasti pääsisin sisään sinne minne haluaisin nimittäin johdon assistentti ja kielten koulutusohjelmaan, eli ammattikorkeeseen. Tämä mun suunnittelema välivuosikin jäisi vähän odotettua lyhyemmäksi! 
Että sellaista on tällä hetkellä... Ei välttämättä maailman mielenkiintoisinta, mutta tarpeeksi ohjelmaa mulle tällä hetkellä. Ehkäpä jokunen matkakin saadaan Annan kanssa aikaseks tossa marraskuussa, saa nähä... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti