tiistai 17. joulukuuta 2013

161213



Mulla on sellaiset vähän isomman puoleiset juhlat keskiviikkona ja olen hulluna etsinyt sinne mekkoa. Kävin koko Jumbon kavereitteni kanssa läpi eikä löytynyt mitään. Mä kyllä etin tietynlaista maxi mekkoa mutta kaverini etsi ihan mitä vain eikä kyllä löytynyt mitään. Suomeen on pakko olla tässä tapauksessa hieman pettynyt. Kuitenkin kaikki pikkujoulutkin meneillään. Noh onneksi mulla on pari mekkoa kotona jemmassa. Olisi kuitenkin ollut kiva laittaa päälle jotain uutta. Kengät kyllä tulevat olemaan uudet eli ne vähän niinkuin pelasti ne juhlat. 

Olen kuitenkin koonnut tähän hieman sellaisia mekkoja mitä olisin voinut myös siellä pitää päällä ja jotka veivät sydämeni <3 




Taitaa olla aika selvää että mikä väri on vienyt sydämeni tänä talvena ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti