tiistai 23. huhtikuuta 2013

23/04/2013

NO MONEY, STILL SHOPPING.. OH DEAR!
Mukaan lähtikin kaksi maximekkoa Hennesistä. Toinen on tämä kuvissa näkyvä sininen ja sitten toinen on samanlainen, mutta musta. Todella mielenkiintoista oli, että löysin omaa pituuttani olevia maximekkoja. Olen todella lyhyt ja yleensä pidempiä mekkoja pitää lyhentää, mutta ei tällä kertaa. Mekko oli aivan täydellisen pitkä! Valitettavasti toiselle se ei sitten ollutkaan, Anna menettikin tämän sinisen maximekkounelman minulle. Toisen onni, on toisen epäonni vai miten se meneekään. 

So I found two maxi dresses from H&M. The other one is the blue one showing in the pictures and the other one is exact same except black. The dresses are absolutely perfect for me! 




Tosiaankin päivän tarkoitus oli löytää minulle ylioppilasjuhlamekko (päivästä voi lukea myös Annan blogista) ja monien sovitusten jälkeen se minulle löytyikin. Ei aivan, mitä olin odottanut mutta ehkäpä jopa parempi! Kuvia en tänne laita vielä, koska en halua paljastaa tuota mekkoa ennen kuin vasta 1.6. Mekon alkuperä on mekkoliikkeestä nimeltä Lavem. Minun vanhojen tanssien juhlamekkokin oli sieltä. Ei siis ihme, että sieltä löytyi taas jotain mieluista. Mukaan lähti muutakin, mutta kuvat ilmestyvät vasta myöhemmin illalla.

The purpose of the day was to find me a graduation dress and luckily we did. It wasn't what I had in mind but maybe even better. I won't put the photos up here because I want it to be a surprise on 1.6. From this trip I found something else too but I will show them later. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti