torstai 5. kesäkuuta 2014

Bought things



Mulla on aivan liian monta hajuvettä mutta jotenkin kesäksi oli vain pakko saada joku uusi tuoksu. Ehkäpä uusi tuoksu tuo uudet kujeet kesään ;) Olin lukenut tämän Marc Jacobsin hajuveden olevan hyvä ja vähän sillä ja kaverin nenätuntumalla tämän hajuveden valitsinkin, mun ollessa kipeenä. Nyt kun oma nenä toimii joten kuten voin todeta että ihan oikean valinnan tein!


Minulla vaan ei ole varaa mihinkään hampaiden valkaisuun... Pakko siis kokeilla jollain muulla keinolla ja tämä on näyttänyt luotettavimmalta vaihtoehdolta. En todellakaan tiedä kuinka hyvä tämä on mutta 4 euroa voin siihen kokeiluun pistää rahaa. Toivottavasti tulos olisi mieluinen!



Ja kyllä taas.. Yksi heikkouteni on myös meikkipussit, käytän sitä niin usein joten kyllästyn aina käytössä olevaan joten käyn aina ostamassa uuden. DKNYn meikkipussin ollessa musta päätin ostaa jotain vähän kesäisempää. Olen aina ollut ihan rakastunut näihin Ted Bakerin ihaniin kesäpusseihin ja löytäessäni tämän söpöläisen, oli se pakko ottaa mukaan. 


Mitä olisi aurinkorasva ilman after sunia... Piz Buin sen olla pitää (peukku!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti