maanantai 30. syyskuuta 2013

30/9/13

Nyt on sitten syyskuu ohitse ja lokakuu alkaa. Uskomatonta miten aika menee niin nopeesti, vaikkei ole ollutkaan mitään ihmeellistä elämässä. Vain töitä ja viikonloppuisin poikaystävän näkemistä, samanlaista koko ajan. 
Nyt kun lokakuu alkaa pitäisi keksiä jotain uutta. Kannelmäkeen avataan uusi ostoskeskus ja aion kokeilla siellä uudella kuntosalilla treenaamista. Minä kun en ikinä ole ollut mikään kuntosali ihminen mutta kai se on jossain vaiheessa alotettava. Lokakuuhun sisältyy myös yksi Ruotsin matka perheen kanssa, mutta se nyt on ihan perus risteily. Toivottavasti pääsen vähän pidemmälle matkalle marraskuussa ... ;) 


Elikkäs viime kerralla paljastin vain hieman siitä mitä me olimme puuhanneet Ikeasta ostetuilla osilla. Ja tosiaan vaikka nämä kuvat eivät ole maailman parhaimpia (päivänvalo puuttui), voi siitä bongata uuden vaatekaapin. Tosiaan minulla on ollut jo jonkin aikaa ongelmia roikkuvien vaatteitteni kanssa. Jotenkin vaatetilani on jäänyt niin pieneksi. Vaatteiden pois antaminen ei ollut edes vaihtoehto, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi uuden vaatekaapin ostaminen. Ja voi, että kun löysimme ihanan!


Kengille löytyi aivan ihana paikka uuden vaatekaapin alaosasta. Muuten kun olen pitänyt niitä kirjahyllyssä.. Tiedetään, kenkiäkin on sen verran paljon ettei niille ole ollut tarpeeksi tilaa. 


Näin sitten kaikki bleiserinikin pääsivät siististi roikkumaan. Nyt kun ne sai tälla lailla eroteltua muista, en ollut tajunnutkaan kuinka paljon minulla niitä oli. Olin ostanut Ikeasta myös näitä niiden valkoisia henkareita. Jotenkin siistimpää kun kaikki henkarit ovat samanlaisia. 


Mä oon varmaan huonoin kasvattamaan mitään kasveja, tapan kaikki! Joten kuitenkin kukkien ystävänä pakko oli tyytyä tekokukkaan, toisaalta parempi allergioideni kannalta ja sitten tuo ainakin näyttää upealta tilanteessa kun tilanteessa. Ihme etten ole ennen hankkinut tuollaista !


Sain siis uuden vaatekaapin ja mieluisin kohta siinä kyllä on tuo peili. Minulla kun on ennen ollut sellainen erikseen kiinnitettävä peili ja kun olen niin innokas tavaroiden siirtäjä eli järjestän huonekaluja huoneessani usein, ei ikinä kannattanut ruuvata peiliä seinään kiinni, joten en oikein ikinä nähnyt siitä kokonaan itseäni. Nyt sitten tämän uuden peilin myötä näen taas itseni kokonaan! Kaappi on aivan ihana ja nyt huoneessa leijuu tuoreen huonekalun ja tuoksukynttilöiden ihana tuoksu. Mmmmm...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti