sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

17/03/2013

PIECE OF AUSTRALIA


shoes/uggboots

I had to add a photo of one of the things that remins me of Australia. How strange it is that "aussies" make shoes that will keep you warm even when it's -20 degrees. These shoes will make sure that you won't get sick for the whole winter! So if you live in a very cold country you should definitely get pair of these. Apparently people buy these even when it's +10, crazy people... I guess I should get more pairs but these shoes cost in Europe a lot. Thankfully I have a small feet and I can go straight to the kid's site. I don't like my small feet but sometimes it's a blessing from the skies.   

Mun oli pakko lisätä kuva, mikä muistuttaa mua vielä Australiasta. Olin "uggeja" vastaan niiden ilmestyttyä, mutta vietettyäni Australiassa vuoden ymmärsin kuinka tärkeät ne olisivat Suomen säässä. Outoa, että niin lämpimässä maassa australialaiset tekevät näinkin lämpimiä kenkiä. Oudompaa voisi olla se, että "aussit" pitävät niitä, kun on +10 astetta lämmintä. Näitä kenkuleita pitäisi saada lisää, koska yksi pari ei todellakaan riitä, mutta valitettavasti nämä kengät ovat Euroopassa hyvinkin kalliita. Onneksi jalkani koko on pieni ja menen suoraan lastenkenkäsivuille. Pieni jalkani ei ole minulle ilon aihe, mutta joskus siitäkin on hyötyä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti