torstai 16. tammikuuta 2014

160114





Siis herran jestas siitä on pitkä aika kun olen viimeksi kirjottanut tänne. Mutta en todellakaan voi uskoa kuinka nopeasti aika on mennyt! Eletään jo tammikuun puolta väliä ja luntakin on jo saatu. Miten aika ei ikinä mennyt näin nopeasti koulussa...? 

Pyörähdin tossa Stockalla yksi päivä ja tarkoitus oli siis ostaa puuteri. Olen jo pitkään käyttänyt MACin tuotteita mut nyt Bobbi Brownin rantauduttua Suomeen päätin vaihtaa ja kokeilla jotain erilaista. En ole kyllä vielä kertaakaan katunut valintaani. Saati sitten palvelua mitä sain juuri tuolla osastolla. Olen nimittäin todella huono kokeilemaan iholleni mikä väri olisi juuri minulle ja onnekseni siellä oli asiantuntija paikalla tekemässä kaiken alusta loppuun: puhdisti ihoni omasta meikistä, kokeili neljää eri puuteria ihooni ja vielä sen jälkeen laittoi päivävoidetta ja heidän omaa meikkivoidetta naamalleni. Vaikka hinta ei ole mikään maailman halvin (28e-38e olisiko ollut..?) niin tuollaisen palvelun jälkeen ei haittaa yhtään maksaa vähän enemmän tuotteesta. Olen siis todella tyytyväinen ostokseeni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti