lauantai 15. kesäkuuta 2013

15.06.2013

WHAT HAS HAPPENED WITHIN THESE 
TWO WEEKS?

Paljon! On ollut juhlia, lahjoja, matka, sieltä ostettuja tavaroita ja asukuvia. Ajattelin aloittaa ensimmäiseksi joooistan lempitavaroistani tällä hetkellä mitä käytän koko ajan! 
Matkastani tulee myöhemmin kuvia. Ja olen jopa ajatellut tehdä videon siellä ostetuista jutuista, koska en todellakaan jaksa kuvata niin paljoa! :) Näin käy siis vain jos saan videon jotenkin toimimaan tässä! 


Kesän lempituoksuni on todellakin Escadan Cherry in the air. En yleensä tykkää kirsikan tuoksuisista hajuvesistä, mutta tuo vei kyllä mennessään. Escadalla on muutenkin todella ihania kesätuoksuja, joten saa nähä, että tykkäänkö tuosta tuoksusta vielä kesänkin jälkeen vai tuleeko kirsikat ulos korvista?


Sain lahjaksi kummitädiltäni Tffany&Co. kaulakorun. Olin tosi toivonut sitä lahjaksi, joten ei ehkä ihan yllätyksenä tullut, mutta olen todella rakastunut tuohon koruun. Olenkin tarvinnut kaulakorun, mitä pitää koko ajan. Ja vaikka mulla on paljon kultaisia koruja, niin hopean ja kullan yhdistäminen ei näytä pahalta! Kulta tuo arvokkuutta ja hopea pistää näyttämään ruskeammalta. Mikä yhdistelmä! 


Kolme kesän lempihuulipunaani. Heti nähtyäni kesän alussa nämä uudenlaiset huulipunat, olin aivan myyty! Lumene tuo hieman väriä huulille ja samalla myös kimallusta ja Cliniquen huulipunissa on myös kosteuttavaa vaikutusta, mikä on juuri minulle hyvä kuivien huulieni takia. 
Suunnitelmissa on ollut jo pitkään nuden huulipunan ostaminen ja vihdoinkin sain sen aikaseksi. Macin huulipuna on ollut aivan loistava, sitä kylläkin odottikin, koska hinta ei ollut aivan kuutta euroa. 
Kuvassa olevat huulituotteet ovat Lumenen Fresh Morning, Cliniquen Curvy Candy sekä MACin Creme C'Nude




Viimeinen uutuus tavaroissani on Lauren Conradin Beaty-kirja. Musta on aina ollut kiva lukea muiden ihmisten ideoita kauneudesta ja Laurenin ideat ja tiedot  ovat aivan ihania! Kaiken lisäksi nainen itse on kuvainnollisen kaunis. Kirjasta löytyy aivan kaikkea! Erilaisista meikkiharjoista kynsilakkoihin. En ole päässyt vielä lukemaan tuon kirjan kaikkia saloja, mutta odotan kyllä sitä innolla! 


2 kommenttia:

  1. äää oon sikke pitkää halunnu ton conradin kirjan, vieläki toivelistalla :D salee ihanii juttui!

    VastaaPoista