maanantai 13. toukokuuta 2013

13/05/2013

OUTFIT AND BF ! 
shoes&pants/zara, shirt/bikbok, bag/michael kors, scarf/pashmina, necklace/glitter, sunglasses/ray ban




watch/michael kors

sunglasses/ray ban

Töiden jälkeeni päätin Annan kanssa mennä katsomaan tavaroita, jotka veimme Lanttilan kirpputorille. Valitettavasti tavaraa ei ollut mennyt niin paljon, kun olin kuvitellut, mutta olimme tosin myyneet jotakin silti. Kirpputorilla päätimme, että oli pakko vähän napsia kuvia, kun minullakin oli siitä niin pitkä aika, kun olin sen viimeksi tehnyt. Kuvassa minulla on päällä ne uudet housut, mistä puhuin. Aivan ihanan väriset, olen todella tyytyväinen ostokseeni. 

After work I decided with Anna to check out the things that we took to a flee market. Unfortunately there was not much stuff gone but still some. There we decided to take some photos since it has been a long time that I took some outfit photos. I'm wearing my new pants in the photo. I love the colour! I'm very pleased with them. 



Kerrankin saatiin otettua hieman kuvia yhdessäkin. Kameran takana kuvia ottamassa oli Annan poikaystävä. Anna kouluttanut oikein valokuvaamaan vai mites päin se nyt olikaan...? Yksi parhaimmista kavereistani on todella tyylikäs, eikös ;) ? 

2 kommenttia:

  1. Mun tietääkseen petri on omaoppisesti opetellut kuvaa ja kuvannu jo pitkään oon über kateellinen sen putkille ja tietenkin sillekki että mum poikkis ei vielä täysin tota kameraa handlaa :D ihan sika hyvii kuvii!

    VastaaPoista